Loading...

I. ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА PULSE+

ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ И СЪГЛАСИЕ ЗА ОБРАБОТВАНЕ НА ДАННИ „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555, със седалище и адрес на управление: гр. София, бул. „България“ № 132, вх. А, обработва лични данни на свои клиенти или лица, които се интересуват от услугите на дружеството, в качеството на администратор на лични данни при осъществяване на своята основна дейност – управление на хотели и предоставяне на услуги за настаняване и рекреация. Това означава, че Ваши лични данни – например име, адрес, телефон, e-mail за контакт и т.н. може да се съхраняват и обработват от нас и от наши оторизирани партьори. Ние събираме и обработваме Вашите лични данни за точно определени и необходими за предоставянето на услугите ни цели. За осигуряване на правата ви по РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/679 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни, молим за Вашето изрично съгласие. Ако натиснете бутона „Приемам всички“, ще дадете свободно, конкретно, информирано и недвусмислено съгласието си за предоставяне и обработване на личните Ви данни на администратора на лични данни „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555, със седалище и адрес на управление: гр. София, бул. „България“ № 132, вх. А, както и на всички трети страни, наши партньори (обработващи лични данни) за целите на предоставяне на услугите, които се предлагат на нашия сайт. С натискането на бутон „Приемам всички“ изрично приемате и давате недвусмислено съгласие, че Вашите лични данни, получени при регистрация на сайта или във връзка с използването на сайта, могат да бъдат предмет на обмен към подизпълнители, агенти или представители, които изпълняват задачи, свързани със сайта и/или услугите, които предоставя сайта, „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555 и неговите партньори, както и за целите на съхраняването на данните в съответните бази данни. Моля, имайте предвид, че „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555 може да предоставя обобщени статистически данни за нашите клиенти, продажби, модели на трафик и свързаните с тях данни за сайтове на доверени трети страни, но тези статистически данни няма да съдържат никаква лична информация. „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555 събира и обработва лични данни за целите на предоставянето, разработването и персонализирането на сайта и услугите и/или продуктите, които предлага дружеството, абонамент за периодичен бюлетин, изследвания, статистика и грижа за клиентите. По-конкретно, „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555 събира лична информация с цел лична комуникация с Вас, за да отговори на Вашите въпроси и да изпълни Вашите искания. Такава информация може да включва, наред с друга информация, вашето име, адрес, електронен адрес, IP адрес и телефонен номер. Тези данни ще бъдат използвани в събития, в които сте съгласни да участвате, както и за директни маркетингови цели, извършвани по пощата, по електронна поща или по телефона, Viber и др., за извършване на пазарни проучвания и предоставяне на информация и за получаване на отзиви за предстоящи продукти, услуги и/или промоции. Ако ни изпращате запитвания за услуги или ако изпращате материали на сайта, може да се наложи да се свържем с Вас, за да получим допълнителна информация, необходима за обработката или изпълнението на вашите поръчки и/или изисквания. Вашата лична информация няма да бъде разкрита на трети лица без предварителното Ви съгласие, освен ако не е предвидено друго от правните разпоредби или случаи, когато това е необходимо за изпълнение на Вашата поръчка и за подобряване на услугите. Сайтът може да използва различни технологии, които дават възможност на „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555 да събира определена техническа информация, например: вашия IP адрес, вида на операционната система на вашия компютър, типа на интернет браузъра и адресите на свързаните сайтове, за да се подобрят предоставяни услуги. Също така, ние получаваме техническа информация, когато използвате нашия сайт. Всеки път, когато използвате сайта, мобилно приложение или друга интернет услуга, системата създава и записва определена информация автоматично. Ето някои от категориите информация, която събираме: a/ Данни в регистрационните файлове. Когато използвате сайта, нашите сървъри записват информация („данни от дневника“ или “log data”), включително информация, която браузърът ви автоматично изпраща при посещение на уеб сайт или мобилното ви приложение автоматично изпраща, когато го използвате. Тези данни от дневника включват адреса на интернет протокола, адреса и активността на посещаваните от вас уеб сайтове, търсения, тип и настройки на браузъра, дата и час на заявката ви, как сте използвали сайта, данните за „бисквитките“ и данните за устройствата. Ако искате да получите повече подробности за информацията, която ние събираме – свържете се с нас чрез формата за контакт. б/ Данни за „бисквитките“. Ние също така използваме „бисквитки“ (малки текстови файлове, изпратени от вашия компютър всеки път, когато посещавате нашия уеб сайт) или подобни технологии за улавяне на данни. Когато използваме „бисквитки“ или други подобни технологии, ние използваме „бисквитки“ на сесията (продължават, докато затворите браузъра си) или постоянните „бисквитки“ (които продължават, докато вие или браузърът ви ги изтрият). Например, ние използваме „бисквитки“, за да съхраняваме вашите езикови предпочитания или други настройки, така че не е нужно да ги настройвате всеки път, когато посещавате сайта. Някои от „бисквитките“, които използваме, са свързани с профила ви (включително информация за вас, като например имейл адреса, който сте ни дали), а други „бисквитки“ не са. Ако не желаете да приемете бисквитките, моля сменете техните настройки (като изберете „Настройки” и след това изберете кои бисквитки желаете да бъдат заредени). в/ Информация за устройството. В допълнение към данните в дневника, ние събираме информация за устройството, чрез което използвате нашия уеб сайт, включително тип устройство, операционна система, настройки, уникални идентификатори на устройства и данни за сривове, които ни помагат да разберем, когато нещо се счупи. Дали събираме част или цялата информация, често зависи от типа на устройството, което използвате и от настройките му. Например има различни типове информация в зависимост от това дали използвате Mac или компютър или iPhone или телефон с Android. За да научите повече за това, каква информация прави вашето устройство достъпни за нас, моля, проверете и правилата на производителя на устройството или доставчика на софтуер. „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555 може да използва скриптове на трети страни на нашите сайтове, за да оптимизира ефективността на рекламите на „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555, които се появяват на сайтовете на други страни, като например типа и или честотата на рекламите, промоции или други маркетингови съобщения, които клиентът вижда. Видове данни, които се събират и обработват Данни за нормалното функциониране на сайта Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайта и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребител, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайта и Вас от посегателства. Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други. В тази група попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга. Всеки път когато използвате сайта, мобилно приложение или друга интернет услуга, системата създава и записва определена информация автоматично. Данни за изпълнението на нашите услуги Някои от услугите ни, например абонамент за „Pulse+“ посредством „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555 , предоставяне на допълнителни услуги или издаване на фактура, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да подготвим и изпълним договора си с Вас и за предостяване на услугите ни. При свързване на вашия профил с профила си във Facebook или Google или с други услуги на трети страни, ние получаваме и информацията от тези профили (например приятели или контакти). Информацията, която получаваме от тези услуги, зависи от настройките и от декларациите за поверителност, така че всяко лице следва да провери какви са те. Данни, прилгани при измерване и отчитане на използваните услуги Събираме информация за използваното от Вас съдържание, която комбинираме с предишно събрана информация, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни с цел подобряване на качеството. С оглед на нормалното функциониране на нашия уебсайт и следване на нормалната бизнес логика, имаме нужда от базово измерване на потребителското Ви поведение. За целта използваме единствено инструмента Google Analytics, като до момента на получаване на Вашето съгласие сме изключили функционалностите Google Анализ функции за рекламиране и сме подали команда за анонимизиране на Вашето IP към Google Analytics. Ние смятаме, че по този начин, от една страна, сме минимизирали обема на събираната за целите на измерването информация до минимално необходимия за това размер и по този начин гарантираме, че тези данни не се използват за други цели, освен за измерване, а от друга страна, вярваме, че защитаваме легитимния ни интерес за нормалното и необходимо функциониране на нашите услуги. Данни за извършване на подбор, доставка и отчитане на реклами Нашият бизнес модел е изграден на основата на предоставяне на потребителите на безплатен достъп до съдържанието на уебсайта ни за сметка на представяне на реклама. Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка. С потвърждаване на заявката за регистрация на акаунт, потвърждаване на поръчка за услуга или стока, потребителят дава своето изрично съгласие за обработка и трансфер на лични данни му за една или повече от следните цели: а/ Включване на оценката на потребителя и неговото мнение в маркетингови проучвания чрез електронни методи – по e-mail или месинджър. б/ Получаване на електронни съобщения за продукти, услуги и др. рекламни съобщения на всички притежавани устройства. в/ Получаване на персонализирана реклама, която е съобразена с предпочитанията на потребителя. Персонализацията се извършва въз основа на оценка на данните за поведението на потребителя; г/ Получаване на съобразени с поведението на потребителя и относими към неговите предпочитания персонализирани търговски предложения по имейл, поща или месинджър. За тази цел данните за потреблението на потребителя въз основа на неговото покупателно поведение, участието му в рекламни акции, както и използването на сайта могат да бъдат предмет на анализ и прогноза за интересите на потребителя. д/ Получаване на неперсонализирана реклама. Потребителите ще получават информация и за актуални продукти, услуги, инициативи и др. рекламни съобщения. Данни за персонализация и профилиране Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време. Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание. Данни събирани по възлагане на съвместни проекти с трети страни При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие. Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на трети страни – наши партньори. За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други. За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни. Данни за директен маркетинг За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа. Цели на съхраняването и обработването на данните „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555 обработва и съхранява личнитe данни, посочени по-горе единствено с цел изпълнение на договорните си задължения и по-точно обработване на заявките на своите потребители, извършване на услуги, както и за следните цели: а/ На основание чл. 6, т.1, буква „б” от Регламента – за осъществяване на преддоговорни отношения; б/ На основание чл. 6, т.1, буква „б” от Регламента – за изпълнение на вече възникнали договорни задължения. в/ На основание чл. 6, ал. 1, буква „а” и чл. 7 от Регламента – за неперсонализирана реклама; г/ На основание чл. 6, ал. 1, буква „а” и чл. 7 от Регламента – за персонализирана реклама; д/ На основание чл. 22, ал. 2, буква „в”, чл. 6, ал. 1, буква „а” и чл. 7 от Регламента – за извършване на персонализирана оценка на информация; е/ На основание чл. 6, ал. 1, буква „е” – за маркетингови цели. ж/ На основание чл. 6, ал. 1, буква „е” от Регламента – за ретаргетинг във връзка с целите на маркетинга, ремаркетинга или оптимизацията; Срок Данните се съхраняват и обработват докато акаунтът на потребителя е действащ и 1 година след деактивирането или изтриването му, както и докато има нужда от нея за предоставяне на услугите ни. В случай, че лицето направи съответната заявка, информацията се унищожава незабавно. С цел извършване на доставка, когато такава е заявена от потребителя, „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555 има право да предоставя горепосочените лични данни или част от тях на куриерски компании или националните пощенски оператори. В тази връзка, потрeбителят може да получава SMS или обаждания от тези лица. Права, които може да упражните във връзка с вашите лични данни Всички права се упражняват, а съответните искания и уведомления във връзка с правата на субектите на данни, се депозират чрез изпращане на писма на следния имейл адрес: office@pulseplus.bg или по пощата на адреса на управление, посочен по-горе. Исканията се правят по начин, който позволява да се идентифицира самоличността на заявителя. По отношение на някои права, възможно е да бъдат приложими технически възможности за упражняването им, например Бутон за отписване. При всички случаи, администраторът следва да отговори на искането или да се произнесе по отношение на обявеното право на предоставения във формата за контакт адрес или е-мейл, в срок от един месец от получаването й. Според Общия регламент за защита на личните данни субектът на данни има право на: Информираност (във връзка с обработването на личните му данни от администратора); Когато има риск за нарушение сигурността на личните Ви данни, администраторът е длъжен да Ви уведоми за естеството на нарушението и какви мерки са предприети за отстраняването му, както и дали е уведомен надзорният орган за нарушението. Достъп до собствените си лични данни и право на оттегляне на съгласието за обработка. Като субект на лични данни имате право да поискате потвърждение дали се обработват личните Ви данни и ако това е така – да получите достъп до данните си и следната информация: за каква цел се обработват данни, какви лични данни, получателите на данни, срокът на обработване. Исканията за достъп трябва да бъдат изготвени в писмен/електронен вид и да бъдат адресирани до администратора. Също така, имате право по всяко време да оттеглите съгласието си за обработка на личните ви данни. Коригиране (ако данните са неточни). Като субект на лични данни имате право да поискате коригиране на личните си данни, които са неточни/неактуални. За тази цел трябва да подадете отделно искане. На искането Ви ще бъде отговорено от страна на администратора по следния начин – писмено, на предоставения е-мейл адрес. Изтриване на личните данни (право „да бъдеш забравен“). Като субект на лични данни имате право да „бъдете забравен”, т.е. да поискате личните Ви данни да бъдат изтрити без ненужно забавяне т.е. администраторът да заличи личните ви данни от всички системи и записи, където те се съхраняват, включително да уведоми всички трети лица/обработващи лични данни, на които е предоставил данните. Искане за изтриване може да се подаде на основанията, предвидени в Регламента, вкл. при наличието на някое от следните основания: личните данни повече не са необходими за целите, за които са били събрани; когато сте оттеглил своето съгласие; когато сте възразил срещу обработването, когато обработването е незаконосъобразно; когато личните данни трябва да бъдат изтрити с цел спазването на правно задължение по правото на Съюза или правото на държава членка, което се прилага спрямо администратора; когато личните данни са били събрани във връзка с предлагането на услуги на информационното общество. Администраторът може да откаже да заличи личните данни на основанията, посочени в Регламента – когато обработването на конкретните данни е с цел: упражняване правото на свобода на изразяване и информация; изпълняване на правно задължение или задача от обществен интерес или упражняване на публична власт; за целите на общественото здраве; архивиране за цели в обществен интерес, научноизследователски исторически изследвания или статистически цели; или установяване, упражняване или защитата на правни претенции. Ограничаване на обработването от страна на администратора или обработващия лични данни. Като субект на лични данни имате право да поискате от администратора на личните Ви данни да ограничи обработването им. Ограничаването се допуска в следните случаи: – когато считате, че личните Ви данни не са точни, като в този случай ограничаването е за срок, необходим на администратора да провери точността; – когато обработването на личните Ви данни е неправомерно, но не желаете те да бъдат изтрити, а желаете само да бъде ограничено използването им; – когато администраторът не се нуждае повече от личните Ви данни за целите на обработването, но вие, като субект на данните, ги изисквате за установяването, упражняването или защитата на правни претенции; – когато сте възразил срещу обработването в очакване на проверка дали законните основания на администратора имат преимущество пред интересите ви. За целта, при наличие на някое от горните условия, следва да подадете искане. Преносимост на личните данни, вкл. между отделните администратори. Субектът на данните има право на преносимост – да получи личните данни, които го засягат и които той е предоставил на администратор, в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат и има правото да прехвърли тези данни на друг администратор без възпрепятстване от администратора, на когото личните данни са предоставени, когато обработването е основано на съгласие или на договорно задължение и обработването се извършва по автоматизиран начин. Когато упражнява правото си на преносимост на данните, субектът на данните има право да получи и пряко прехвърляне на личните данни от един администратор към друг, когато това е технически осъществимо. Възражение спрямо обработването на негови лични данни. Като субект на лични данни имате право да възразите срещу обработването на личните ви данни по всяко време, вкл. когато е за целите на директния маркетинг. Администраторът следва да се мотивира дали приема възражението, респ. защо продължава да обработва личните данни, ако отхвърли възражението. Субектът на данни има право и да не бъде обект на решение, основаващо се единствено на автоматизирано обработване, включващо профилиране, което поражда правни последствия за субекта на данните или по подобен начин го засяга в значителна степен. Субектът на данни има право по всяко време да оспори автоматизираното решение. Право на защита по съдебен или административен ред, в случай, че правата на субекта на данни са били нарушени. Като субект на лични данни имате право на жалба срещу обработването на личните Ви данни или неспазване на правата ви във връзка със защитата на лични данни пред компетентния надзорен орган – Комисия за защита на личните данни, адрес: гр. София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2 (www.cpdp.bg). Също така, лице, което е претърпяло материални или нематериални вреди в резултат на нарушение на настоящия регламент, има право да получи обезщетение от администратора или обработващия лични данни за нанесените вреди. Сигурност Ние сме предприели множество технически, правни и организационни мерки за защита на личните данни на всяко едно лице. С цел избягване на нерегламентиран достъп, ние изпълняваме процедури по криптиране в някои области. Също така, ние използваме SSL – протоколи, за да предотвратим възможността за злоупотреба с данните от трети лица. Ние не споделяме данни с трети лица, освен в случаите когато следва да извършим доставка на поръчана стока. Възможно е да ползваме услугите на трети лица, които се явяват обработващи лични данни за горепосочените цели на обработката. Тези лица обработват личните данни по наше възлагане и са задължени да спазват действащите разпоредби за защита на личните данни. Тези лица са внимателно подбрани от нас и имат достъп единствено до данни, които са им необходими за предоставянето на услугите, с които са ангажирани и в рамките на изявеното към нас съгласие. В случай, че тези лица са извън ЕС и не изпълняват необходимите изисквания на GDPR, въз основа на статута му на нормативен акт, ние ще гарантираме защитата на личните данни чрез договорни или други правни инструменти. Също така, възможно е личните данни могат да бъдат предоставени на държавни или общински органи, които осъществяват различен вид контрол в рамките на закона. Декларация за поверителност В процеса на обработка на лични данни „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555 спазва принципите на Европейското и национално законодателство, свързани със защитата на личните данни на лицата. Прилагайки пакет от организационни, технически и правни мерки, ние се стремим да гарантираме високо ниво на сигурност на личните данни, защита срещу нерегламентирана обработка, унищожаване или повреждане. „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555 се ангажира със защитата на предоставените от Вас лични данни, които ще обработва единствено за целите, за които сте ги предоставили като спазва РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/679 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните, GDPR) и Закона за защита на личните данни. Моля, обърнете внимание, че винаги съществуват рискове, свързани с предоставянето на лична информация, независимо дали лично, по телефона или през интернет или по друг начин, и нито една технологична система не е напълно безопасна, но „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555 ще положи усилия да предприеме подходящи мерки за предотвратяване и свеждане до минимум на рисковете от неразрешен достъп, неправилна употреба и неточността на личните Ви данни. Например, когато се събират или прехвърлят чувствителни данни, винаги използваме криптираща технология. „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555 по своя собствена инициатива или по ваше желание попълва, коригира или изтрива всички останали, неточни или остарели лични данни, съхранявани от „Пулс Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 203779555 във връзка с работата на сайта. Уведомяваме Ви, че имате право на възражение/жалба пред Комисия за защита на личните данни, адрес: гр. София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2; www.cpdp.bg. Провеждане на персонална онлайн тренировка на живо: – Ако връзката прекъсне или не се осъществи по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, същият дължи компенсация на ПОРЪЧИТЕЛЯ, в размер на 1 тренировка. – Ако връзката прекъсне или не се осъществи по вина на ПОРЪЧИТЕЛЯ или обстоятелства , независещи от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, тренировката се счита за проведена.
С натискането на бутон „Регистрация“ или „Избери“ СЕ ПРИЕМА, ЧЕ МЕЖДУ ПЛАТФОРМАТА И КЛИЕНТЪТ НА ПЛАТФОРМАТА Е СКЛЮЧЕН ДОГОВОР СЪС СЛЕДНОТО СЪДЪРЖАНИЕ:
ДОГОВОР ЗА АБОНАМЕНТЕН ПЛАН PULSE+
‘Пулс Мениджмънт ‘ EООД, ЕИК 203779555, със седалище и адрес на управление гр. София, бул. България 132, представлявано от управителя Аделина Тошкова Петкова и …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…, ЕГН …………………………….., наричан по нататък „КЛИЕНТ НА ПЛАТФОРМАТА”, сключиха настоящия Договор, който урежда правата и задълженията между КЛИЕНТА НА ПЛАТФОРМАТА и ПЛАТФОРМАТА относно ползването на онлайн услугата Pulse+ за фитнес третировки у дома, предоставяна чрез сайта: https://pulseplus.bg/
І. ПРИДОБИВАНЕ ПРАВО НА АБОНАМЕНТЕН ОНЛАЙН ПЛАН в ‘Пулс Мениджмънт‘ ЕООД.
1.1. Абонаментния план може да бъде придобит от всяко лице навършило 18 годишна възраст, което е подписало онлайн Регистрационна форма до ПЛАТФОРМАТА или лице, навършило 16 години със съгласието на законния си представител, който подписва Регистрационна форма до ПЛАТФОРМАТА.
1.2. Абонаментните планове, един от които може да бъде избран от потребителя при регистрацията са следните:

  • Абонаментен план със срок на действие от един месец с месечна цена в размер на 9,99 лева, с включен ДДС от датата на подписването на онлайн Регистрационен формуляр, предоставен на сайта https://pulseplus.bg/ и предоставянето на съгласие за обработка и съхраняване на лични данни във връзка с ползването на онлайн фитнес услугите и се продължава автоматично при същите условия за всеки следващ месец. След изтичането на първите 14 дни от датата на първия достъп на КЛИЕНТА НА ПЛАТФОРМАТА до услугата, с осъществяването на следващ достъп до услугата КЛИЕНТЪТ НА ПЛАТФОРМАТА губи ПРАВОТО СИ НА ОТКАЗ от услугата. След изтичане на първия месец, КЛИЕНТЪТ НА ПЛАТФОРМАТА има право да прекрати абонамента си по всяко време, като посетите страницата "Настройки/Управление на абонамента".
  • Абонаментен план със срок на действие от три месеца с цена за целия тримесечен период в размер на 24,99 лева, с включен ДДС от датата на подписването на онлайн Регистрационен формуляр, предоставен на сайта https://pulseplus.bg/ и предоставянето на съгласие за обработка и съхраняване на лични данни във връзка с ползването на онлайн фитнес услугите и се продължава автоматично при същите условия за всеки следващи три месеца. След изтичането на първите 14 дни от датата на първия достъп на КЛИЕНТА НА ПЛАТФОРМАТА до услугата, с осъществяването на следващ достъп до услугата КЛИЕНТЪТ НА ПЛАТФОРМАТА губи ПРАВОТО СИ НА ОТКАЗ от услугата. След изтичане на първите три месеца КЛИЕНТЪТ НА ПЛАТФОРМАТА има право да прекрати абонамента си по всяко време, като посетите страницата "Настройки/Управление на абонамента".

ІІ. НАЧИН И СРОКОВЕ ЗА ПЛАЩАНЕ.
2.1. Таксите за абонаментен достъп подлежат на заплащане посредством един от следните начини:
-Чрез платформа за плащане STRIPE посредством регистрация на интернет страницата на https://stripe.com - съобразно условията, предвидени на посочената интернет страница и при спазване на правилата, посочени в Общите условия. При извършено плащане посредством платформа за плащане STRIPE, КЛИЕНТЪТ НА ПЛАТФОРМАТА получава 7 календарни дни гратисен период, през който може да ползва услугата, преди дължимата сума за абонаментния план да бъде ефективно изтеглена от сметката на КЛИЕНТА НА ПЛАТФОРМАТА.
-Чрез системата Link Mobility за извършване на микроплащания чрез мобилни оператори посредством регистрация на интернет страницата https://www.linkmobility.com/ - съобразно условията, предвидени на интернет страницата на мобилния оператор и при спазване на правилата, посочени в Общите условия.
2..2. Плащанията по този договор представляват плащания по абонаментен план и са невъзстановими.
2.3. В случай на просрочено плащане на дължимите вноски, ПЛАТФОРМАТА има право да ограничи изцяло достъпа на КЛИЕНТА НА ПЛАТФОРМАТА, без допълнително известяване.
ІІІ. СПЕЦИАЛНИ ПРАВИЛА НА ПЛАТФОРМАТА
3.1. В случай че някой от клиентите не е сигурен че е в добро физическо състояние или в способноста за извършване на физически упражнения, същия следва да се консултира с лекар преди да започне да извършва упражненията у дома.
3.2. ПЛАТФОРМАТА не е отговорен за смъртни случаи, наранявания, контузии причинени в резултат на ползването на онлайн тренировките, включително инциденти, причинени от използването на устройства, съоръжения и оборудване.
ІV. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПЛАТФОРМАТА
4.1. ПЛАТФОРМАТА се задължава да предоставя на клиентите достъп до платформата за онлайн тренировки на адрес: https://pulseplus.bg/ и да осигурява провеждането на тренировките в указания график и вид на тренировките.
4.2. В случай на незаплащане на уговорената цена по начина и в срока посочени в договора ПЛАТФОРМАТА има право да откаже достъп до интернет сайта https://pulseplus.bg/ и откаже предоставяне на услугите до заплащане на дължимите суми, в този случай срокът на договора не се удължава.
4.3. ПЛАТФОРМАТА си запазва правото да променя графика и периодичността на заниманията, да увеличава и намалява техния брой и вид.
V. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА КЛИЕНТИТЕ НА ПЛАТФОРМАТА
5.1. КЛИЕНТИТЕ НА ПЛАТФОРМАТА имат право да ползват онлайн тренировките Pulse+ за срока, отбелязан в Регистрационната форма, считано от датата на стартиране на настоящия договор.
5.2. КЛИЕНТИТЕ НА ПЛАТФОРМАТА са длъжни да се уверят, че изпълняват правилно инструкциите на треньрите, които водят тренировките и да се съобразяват с техтиге указания.
VI. ПРЕКРАТЯВАНЕ НА АБОНАМЕНТЕН ПЛАН.
6.1. Абонаментния план може да бъде прекратен без предизвестие от страна на ПЛАТФОРМАТА, когато продължаването му може да навреди на репутацията и интересите му, по специално поради записване и разпространяване на онлайн тренировките от КЛИЕНТА. В този случай не се възстановяват плащания по договора извършни до този момент. В случай, че към датата на прекратяване на този договор КЛИЕНТА НА ПЛАТФОРМАТА не е заплатил всички вноски по абонаментния план на ПЛАТФОРМАТА до края на срока на договора, КЛИЕНТЪТ НА ПЛАТФОРМАТА се задължава да ги заплати незабавно, дори и такива с ненастъпил падеж към датата на прекратяването.
6.2. Абонаментния план в ПЛАТФОРМАТА може да бъде прекратен без предизвестие от страна на КЛИЕНТА НА ПЛАТФОРМАТА чрез подаване на искане за прекратяване чрез платформата на сайта https://pulseplus.bg/, след изтичането на сроковете, определени в чл. 1.2. според вида на абонаментния план.
VІІ. ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ
7.1. Ако ПЛАТФОРМАТА не успее да реализира своите права по всяко време и поради каквато и да е причина, това няма да се тълкува като отказ от правата му. Ако ПЛАТФОРМАТА не се възползва от правата си за неизпълнение на договора от страна на клиентите това не се счита за одобрение на този тип поведение.
7.2. Ако някои от разпоредбите на тези условия за абонаментен план бъдат обявени за невалидни то това обявяване не влияе на валидността и ефективността на останалите разпоредби.
7.3. ПЛАТФОРМАТА може да прехвърли правата си произтичащи от този договор на трети страни. Той може да разпореди на трети страни да изпълняват задълженията си по този договор, без задължението за информиране на клиента за това, като гарантира изцяло запазване правата на КЛИЕНТА НА ПЛАТФОРМАТА по договора.
7.4. Решението на КЛИЕНТА НА ПЛАТФОРМАТА дали и в какъв обем ще ползва услугите, предоставяни от ПЛАТФОРМАТА в срока по този договор не касае ПЛАТФОРМАТА и последният не му дължи възстановяване на каквито и да било суми, в случай, че КЛИЕНТЪТ не се възползва от правото си да ползва услугите на ПЛАТФОРМАТА през срока на договора.
7.5. КЛИЕНТЪТ НА ПЛАТФОРМАТА заявява, че е запознат със съдържанието на Устава и клубните правила на ПЛАТФОРМАТА, неразделна част от настоящия договор и ги приема.
7.6. Адресираните до ПЛАТФОРМАТА предложения, жалби и молби се разглеждат и решават от ПЛАТФОРМАТА не по-късно от един месец от получаването им, като жалбоподателят се информира писмено за резултата.
7.7. Спорове между страните по настоящия договор могат да се решават по реда за разглеждане на предложения, жалби и молби, по реда за извънсъдебно разрешаване на спорове, предвиден в действащото законодателство, включително пред компетентния регулаторен орган. Съдействието на Секторната помирителна комисия за разглеждане на спорове в областта на електронните съпбщения може да бъде поискано след като спорът е отнесен за решаване на ПЛАТФОРМАТА и е налице решение – адрес: гр. София, пл. Славейков 4А, тел. 02/ 9330 589, интернет страница www.kzp.bg; имейл: adr.els@kzp.bg. Когато спорът се отнася до договори за онлайн продажби или услуги за решаването му може да се ползва Електронната платформа за онлайн решаване на потребителски спорове: https://ec.europa.eu/odr. 7.8. С изпращането на регистрационната форма и даването на съгласие чрез платформата на https://pulseplus.bg/ клиентът дава съгласието си за обработването и съхранението на личните му данни, вписани във формуляра, от страна на дружеството ‘Пулс Мениджмънт’ ЕООД със седалище гр. София, бул. България 132 с цел договорните ми отношения относно ползването на услугите Pulse+ и заплащането им чрез директен дебит и идентификацияти му при включването в онлайн тренировките, както и да му бъде предоставяна информация с търговска цел от страна на ‘Пулс Мениджмънт’ ЕООД, свързана с услугите и продуктите, предлагани от дружеството и съгласието ‘Пулс Мениджмънт’ ЕООД да обработва личните данни на клиента с цел извършване на статистически анализ, маркетинг, управление на качеството, рекламна дейност при всяко изискване за изследване с търговска цел. Клиентът се счита за информиран, че администратор на личните ми данни ми е: дружеството ‘Пулс Мениджмънт’ ЕООД, със седалище гр. София, бул. България 132 и запознат със съдържанието на Политиката за защита на личните данни на ‘Пулс Мениджмънт’ ЕООД и за правата, които има съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 (ОЗРД или GDPR). 7.9. Всички спорове между ПЛАТФОРМАТА и КЛИЕНТА по регистрационния формуляр и по настоящите Общи условия се решават чрез непосредствени преговори между тях. При непостигане на съгласие или решение чрез способите по предходната точка, всяка от страните може да отнесе спора пред компетентния съд в гр. София. Забележка: ПЛАТФОРМАТА си запазва правото да допълва и променя изброените по-горе правила, както и да добавя нови такива.
УПРАВИТЕЛ: ………………………………………………………. Клиент:………………………………………………………………..

II. ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ САЙТА https://pulseplus.bg/

Дефиниции
За целите на настоящите общи условия ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ САЙТА https://pulseplus.bg/, долупосочените понятия следва да се разбират в следния смисъл:
● Сайт - https://pulseplus.bg/ и всички негови подстраници;
● Потребител - е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по този закон действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност;
● Общи условия - настоящите Общи условия, правила за регистрация и доставка, доброволно решаване на спорове, формуляри за отказ от договор и замяна и всяка друга правнозначима информация, която се намира на Сайта.
● Лични данни - всяка информация за физическо лице, която разкрива неговата физическа, психологическа, умствена, семейна, икономическа, културна или обществена идентичност.
● Стока - движима материална вещ, с изключение на вещите, продавани по реда на принудително изпълнение или чрез други мерки от оправомощени от закона органи, както и вещи, изоставени или отнети в полза на държавата, обявени за продажба от държавни органи.
● Договор за покупко - продажба - договор, по силата на който търговецът прехвърля или се задължава да прехвърли собствеността на стоки на потребителя, а потребителят заплаща или се задължава да заплати цената за тях, включително договорите, имащи за предмет едновременно стоки и услуги.
● Процедура за алтернативно решаване на потребителски спорове - процедура за извънсъдебно решаване на потребителски спорове, отговаряща на изискванията на специален закон или конкретно споразумение между страните по дадено правоотношение, осъществявана от орган за алтернативно решаване на потребителски спорове /арбитраж, медиатор или други/.
Предоставяни услуги
На Сайта Потребителите имат възможност да сключват договор за покупко-продажба и доставка на предлаганите от „Пулс Мениджмънт“ ЕООД стоки.
Регистрация и идентификация
„Пулс Мениджмънт“ ЕООД идентифицира Потребителите на сайта чрез съхранение на лог-файлове на сървъра на Сайта и на IP адреса на Потребителя.
„Пулс Мениджмънт“ ЕООД има право да събира и използва информация относно Потребителите на основание и за целите на изпълнението на сключения договор с Потребителя при настоящите Общи условия. Информацията, чрез която лицето може да бъде идентифицирано, може да включва имена, телефон, адрес, имейл, както и всяка друга информация, която лицето предоставя доброволно при регистрацията. Информацията включва и всяка друга, която Потребителят въвежда, използва или предоставя при закупуване на стоките от „Пулс Мениджмънт“ ЕООД.
На сайта могат да се регистрират само лица над 18 години. При регистрацията си лицето маркира чек-бокс, с който декларира, че има навършени 18 години.
“Пулс Мениджмънт” ЕООД полага дължимата грижа и отговаря за защита на информацията за Потребителя, станала му известна по повод на регистрацията, освен в случаите на непреодолима сила, случайно събитие или злоумишлени действия на трети лица. В регистрационната форма, попълвана от Потребителя при регистрацията, “Пулс Мениджмънт” ЕООДобозначава задължителния или доброволния характер на предоставяне на данните и последиците от отказ за предоставянето им.
“Пулс Мениджмънт” ЕООД може да разкрива лични данни на трети лица само в предвидените от закона случаи и при предвидените в закона обстоятелства или след изрично съгласие от Потребителите.
Потребителят може да се регистрира като попълни съответната електронна форма за регистрация, достъпна в реално време (on-line) в Интернет на сайта на “Пулс Мениджмънт” ЕООД, да изрази съгласие с Общите условия. Чрез натискане на виртуалния бутон с текст "Регистрация" или друг аналогичен текст, имащо силата на писмено потвърждение на Общите условия, Потребителят извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с Общите условия, приема ги и се задължава да ги спазва.
“Пулс Мениджмънт” ЕООД може да съхранява в лог-файлове на своя сървър IP адреса на Потребителя, както и всяка друга информация, необходима за идентифицирането му и възпроизвеждане на електронното му изявление за приемане на Общите условия в случай на възникване на правен спор. Текстът на Общите условия е достъпен в Интернет на сайта на “Пулс Мениджмънт” ЕООД по начин, който позволява неговото съхраняване и възпроизвеждане.
При попълване на заявлението за регистрация Потребителят е длъжен да предостави пълни и верни данни относно самоличността (за физическите лица), правния статут (за юридическите лица) и другите изискуеми от електронната форма на “Пулс Мениджмънт” ЕООД данни, както и да ги актуализира в 7 (седем) дневен срок от тяхната промяна. Потребителят декларира, че е съгласен да предостави така изискваните лични данни, при което гарантира, че данните, които предоставя в процеса на регистрация, са верни, пълни и точни и при промяна на последните ще ги актуализира своевременно. В случай на предоставяне на неверни данни “Пулс Мениджмънт” ЕООД има право да прекрати или спре незабавно и без предизвестие предоставянето на услугите, както и поддържането на регистрацията на Потребителя.
При регистрацията си Потребителят получава уникално потребителско име, което може да бъде и посочения от Потребителя имейл, и парола за достъп до услугите, достъпни през уебсайта на “Пулс Мениджмънт” ЕООД. Потребителят може да управлява потребителския си профил и чрез него да направи:
● Проверка на историята за направените поръчки
● Проследяване на статуса на дадена поръчка
● Проверка на регистрираните от него адреси, като има възможност и да ги допълва, редактира или премахва
● Повторна поръчка на вече реализирана такава по-бърз и лесен начин
● Преглед и променя на списъка с „Любими“ продукти, както и директно закупуване на избран артикул от списък с "Любими" или директно закупуване на всичко от списъка
Потребителското име, с което Потребителят се регистрира, не му дава никакви други права, освен изрично посочените в настоящите Общи условия. Регистриращият в качеството си на представител на юридическо лице е длъжен да въведе пълното си име и адрес, респ. наименованието на юридическото лице, което представлява.
Потребителят е длъжен да полага всички грижи и да предприема необходимите мерки, които разумно се налагат, с цел опазване на паролата си, както и да не прави достояние на трети лица паролата си и да уведомява незабавно “Пулс Мениджмънт” ЕООДв случай на осъществен неправомерен достъп, както и при вероятност и съмнение за такъв. Той носи отговорността и риска за опазването на своята парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използване на паролата му.
Поръчка
Потребителите използват интерфейса на уебсайта на “Пулс Мениджмънт” ЕООД, за да сключват договори за покупко-продажба на предлаганите от “Пулс Мениджмънт” ЕООД стоки и услуги. При липса на наличност от дадена стока “Пулс Мениджмънт” ЕООДси запазва правото да откаже поръчката. След избиране на една или повече стоки, предлагани на уебсайта на “Пулс Мениджмънт” ЕООД, Потребителят трябва да добави същите в списъка си със стоки за покупка.
Необходимо е Потребителят да предостави данни за извършване на доставката и да избере способ и момент на плащане на цената, след което да потвърди поръчката чрез интерфейса на сайта
При извършване на поръчка, Потребителят получава потвърждение по имейл, че поръчката му е приета. “Пулс Мениджмънт” ЕООДима право да откаже да сключи договор с некоректен Потребител.
“Пулс Мениджмънт” ЕООД има право да третира Потребител като некоректен в случаите, когато:
● е налице неспазване от страна на Потребителя на Общите условия;
● е установено некоректно, арогантно или грубо отношение към представителите на “Пулс Мениджмънт” ЕООД;
● са установени системни /две или повече пъти/ злоупотреби от Потребителя спрямо “Пулс Мениджмънт” ЕООД”.
Как да направим поръчка и специфики около нея
Поръчките се приемат на сайта 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, включително в почивните дни и в дните на официалните празници. За да се генерира поръчка през сайта, не е задължително регистрирането на потребителски профил. Поръчването на определена/и от потребителя стока/и се извършва само чрез сайта ни по следния начин - можете да направите поръчка през сайта, акто използвате бутона "Добави в кошницата", който се намира до всеки наличен продукт. Този бутон добавя избрания продукт в потребителската кошница, след което потребителят има възможност да добави още продукти в нея или да продължи към завършване на поръчката.
При завършване на поръчката, потребителят има възможност да прегледа продуктите, които е решил да закупи, техните цени и крайната сума за плащане, както и да се възползва от допълнително намаление, ако разполага с ваучер за отстъпка или друг промоционален код. Потребителят може да завърши поръчката с вече регистриран потребителски профил, да регистрира нов профил или само да попълни изискваните данни за платец и получател на пратката: имена, e-mail, телефон, адрес, както и да избере начина за доставка и плащане.
След финализирането на поръчката и изпращане на така направената заявка, на посочения e-mail ще бъде изпратено потвърждение със записа на въведената информация. За всеки етап от обработването на поръчката по преценка на “Пулс Мениджмънт” ЕООД потребителя може да бъде уведомен от ператор по телефон с цел потвърждение на самоличността или потвърждение за направената поръчка, като след определен брой успешно направени поръчки и отсъствие на възникнали проблеми или казуси - потребителя може да бъде добавен в списък с изрядни клиенти и да не е необходимо прозвъняване от оператор, за потвърждение на самоличност или продукти в дадена поръчка.
Поръчките и запитванията от страна на клиентите се обработват от операторите на “Пулс Мениджмънт” ЕООД в рамките на работното време. По изключителна и принадлежаща единствено на “Пулс Мениджмънт” ЕООД преценка, към поръчката може да бъде добавен подарък. Подаръкът към всяка отделна поръчка, може да бъде различен, в зависимост от текущите промоции към момента. “Пулс Мениджмънт” ЕООДси запазва правото да прави промени и корекции на предлаганите подаръци, спрямо вида на моментната промоция.
Всички изображения и описания на продукти в Сайта са ориентировъчни, с информативен характер и подлежат на промени от “Пулс Мениджмънт” ЕООД.
“Пулс Мениджмънт” ЕООД не носи отговорност относно фабричните опаковки на продуктите (напр., но не само - липса на целофан, холограмни стикери и всички други промени на опаковката или нейния дизайн, направени от съответния производител), както и промени по аромата, които производителите периодично извършват в годините при реформулиране на съществуващи аромати.
Цена на поръчката
Цените на предлаганите стоки са тези, посочени на Сайта от “Пулс Мениджмънт” ЕООД към момента на извършване на поръчка.
Цените на стоките включват ДДС, в случаите, в които е предвидено начисляването му.
“Пулс Мениджмънт” ЕООД си запазва правото да променя по всяко време и без предизвестие цените на предлаганите на сайта стоки, като такива промени няма да засягат вече извършени поръчки. Промяната на цената важи за потребителите от момента на обявяването й на Сайта.
“Пулс Мениджмънт” ЕООДможе да предоставя отстъпки за стоките, предлагани на сайта, съгласно Българското законодателство и правила, определени от “Пулс Мениджмънт” ЕООД. Правилата, приложими за такива отстъпки, са налични на мястото, където е показана отстъпката. Отстъпки могат да се предоставят под различни форми (напр. промоции, отстъпки за лоялност, предоставяни индивидуално, на случаен принцип или в резултат на участие в състезание или клиентско проучване).
Всички цени, включително промоционалните цени са валидни до момента, в който бъдат променени от “Пулс Мениджмънт” ЕООД или съответния доставчик, също така ако продуктът бъде изтеглен от продажба или изчерпан от наличност. Всяка такава промяна се отразява в Сайта по наджления ред.
Различните видове отстъпки не могат да се комбинират при поръчка и закупуване на една и съща стока.
Проблеми при изпълнение на поръчка
Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:
● Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност - в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок, за да се разберем двустранно как ще бъде най-удобно за Вас да процедираме с поръчката Ви;
● Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка;
● Липса на актуален телефон за контакт с потребителя или непълно/грешно добавен телефон за контакт;
● Потребителя не се е явил в посочения от него офис на куриер или не може да бъде открит от куриера на посочения от него адрес за доставка в рамките на 7 дни след доставянето на стоката от куриера на съответния адрес;
● Технически проблем.
При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи по изпращане или приемане на стоките са за сметка на “Пулс Мениджмънт” ЕООД. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за сметка на потребителя.
При връщане на стоката от страна на Потребителят с правото на възстановяване на заплатената сума поради каквато и да било причина, цената, обект на възстановяване, се намалява със стойността на получената отстъпка, приложена върху стоката, и само действително платената сума подлежи на възстановяване.
Доставка
Доставката на поръчаните стоки се осъществява чрез куриер до посочен от Потребителя офис или адрес за доставка на територията на Република България. Доставката е за сметка на “Пулс Мениджмънт” ЕООД. Преди изпращане на поръчаната стока, “Пулс Мениджмънт” ЕООД има право да се свърже с Потребителя на посочения от него телефон, с цел уточняване на детайли за поръчката и/или доставката.
“Пулс Мениджмънт” ЕООД не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително, когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.
Доставката се извършва в сроковете, описани в секция ................ на Сайта. При извънредни обстоятелства “Пулс Мениджмънт” ЕООД си запазва правото да удължава срока за доставка, като своевременно информира за това Потребителя.
Потребителят е длъжен да прегледа стоката в момента на доставката ѝ в присъствието на куриера и да уведоми незабавно при установени несъответствия, липси и повреди. Ако Потребителят не стори това, се приема, че доставката е приета без възражения.
Начин на плащане
Потребителят може да заплати цената на поръчаните стоки чрез услугата наложен платеж на място в офис на куриера или на адрес при получаване на пратката. Плащанията се извършват в брой или с кредитна/дебитна карта ако избрания от Вас куриер поддържа картови разплащания.
Отказ от договор и замяна
Потребителят има право да се откаже от договора, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице, от името на Потребителя. За да упражни правото си по настоящата клауза Потребителят трябва да уведоми недвусмислено “Пулс Мениджмънт” ЕООДза решението си да се откаже от договора, като индивидуализира стоките, които желае да върне, чрез предоставяне на всички данни за осъществената поръчка и доставка, включително, но не само: съдържание и стойност на поръчката, данни на лицето, направило поръчката, данни на лицето, приело доставката, и дата на доставката.
“Пулс Мениджмънт” ЕООД публикува на Сайта си формуляр за упражняване правото на отказ от договора (линк към преработения файл „Приложение“. За упражняване правото на отказ “Пулс Мениджмънт” ЕООДпредоставя на потребителя възможност за избор да попълни и да изпрати по електронен път на email ............. стандартния формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление. В тези случаи “Пулс Мениджмънт” ЕООД незабавно изпраща на потребителя потвърждение за получаване на отказа му на траен носител.
В съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП, потребителят е длъжен да съхранява получените стоки, тяхното качество и безопасност до момента на тяхното връщане при “Пулс Мениджмънт” ЕООДвъв вида, в който са били получени. Потребителят е длъжен да върне стоките задължително заедно с касовата бележка или разписката която е получил при взимане на стоката, като ги предаде на “Пулс Мениджмънт” ЕООД или на упълномощено от “Пулс Мениджмънт” ЕООД лице, в срок от 90 дни от датата, на която Потребителят е упражнил правото си на отказ от договора.
При връщане, стоката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид (напр. разкъсана опаковка, целуфан, премахнати етикети, липсващи части и др.) и да е придружена с всички съпътстващи я документи - касова бележка / документ издаден от куриерска фирма за направеното от вас плащане към тях, фактура, гаранционна карта, упътвания за употреба и др. Ако продукта обект на връщане е от тип парфюм "без опаковка", то “Пулс Мениджмънт” ЕООД си запазва правото да направи допълнителен обстоен преглед на върнатия продукт и при установяване на липси от течността съдържаща се в парфюма или каквито и да било други опити за частична или цялостна подмяна на съдържание - възтановяването на сумата може да бъде отказано.
“Пулс Мениджмънт” ЕООД има право по изключителна своя преценка да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъде представено доказателство, че е стоките са изпратени обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
В случай че Потребителят не изпълни задължението си за връщане на стоката в посочения по-горе срок, без да уведоми “Пулс Мениджмънт” ЕООД за евентуално забавяне и без да предостави уважителна причина за същото, се счита, че той е оттеглил изявлението си за упражняване на отказ от договора.
Когато във връзка с изпълнението по договора “Пулс Мениджмънт” ЕООД е направил разноски и Потребителят се откаже от договора, “Пулс Мениджмънт” ЕООД има право да задържи съответната сума за направените разноски или да изисква тяхното плащане.
Потребителят няма право да се откаже от договора в случай че предмет на същия са:
● За доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания
● За доставка на запечатани стоки, които са разпечатани и/или изпробвани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето
“Пулс Мениджмънт” ЕООД възстановява на Потребителя заплатената от него цена за върнатите стоки. Транспортните разходи по връщане на стоката от клиента към “Пулс Мениджмънт” ЕООД са за сметка на Потребителя, като това става чрез изпращане по куриер до ..............
Когато получената от Потребител стока не съответства на характеристиките, посочени в страницата на онлайн магазина, не е използвана от потребителя по никакъв начин и е с не нарушена външна фабрична опаковка, разходите по връщането на стоката са за сметка на “Пулс Мениджмънт” ЕООД. В този случай клиентът задължително трябва да изпрати стоката обратно към нас, чрез куриерска фирма Еконт или Спиди в зависимост от това с коя фирма е доставена до него пратката, като посочи за получател “Пулс Мениджмънт” ЕООД.
При заявка за връщане на стока (съответстваща на характеристиките, посочени в страницата на онлайн магазина), транспорта е за сметка на Потребителя.
“Пулс Мениджмънт” ЕООД възстановява в пълен размер заплатената от потребителя стойност на върнатата стока не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ по чл. 55 от ЗЗП.
Гаранции и рекламация
Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното/поръчаното, когато след доставката, са открити несъответствия с договора за продажба. “Пулс Мениджмънт” ЕООД не носи отговорност за разлика в цветовете, която се дължи на естествените различния при възпроизвеждането на цветовете от различните модели монитори.
Потребителят има право да предяви рекламация на стоката, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил гаранция на стоката. Когато удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, “Пулс Мениджмънт” ЕООД запазва на потребителя първоначалните гаранционни условия.
При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното или за отбив от цената. Рекламацията се подава писмено на имейл адрес ................ Клиентът следва да предостави ясна, пълна и недвусмислена информация за възникналия казус в писмена форма и в законово установения срок за предявяване на рекламацията.
При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес, телефон и email за контакт. За да бъде казусът разрешен във възможно най-кратък срок, желателно е да приложите и снимков материал(само ако казусът касае конкретен/ни продукт/и). След като казусът бъде разгледан и обработен, ще получите писмен отговор на имейл адреса, от който е предявена рекламацията (“Пулс Мениджмънт” ЕООД не носи отговорност при евентуални проблеми независещи от нас за получаването на съобщението в законово установения срок).
При подаване на рекламация потребителят задължително следва да приложи и документите, на които се основава претенцията, а именно: касова бележка или документ издаден от куриерска фирма който удостоверява. че сте заплатили за поръчката си, както и протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното, други документи, установяващи претенцията по основание и размер. Срокът спира да тече през времето, необходимо за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора. Ако “Пулс Мениджмънт” ЕООД е предоставил търговска гаранция на стоката и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламацията по ал. 1, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на търговската гаранция.
Предявяването на рекламация не е пречка за предявяване на иск. “Пулс Мениджмънт” ЕООД поддържа регистър на предявените рекламации. На Потребителя се изпраща документ на посочения от него имейл, в който е посочен номера на рекламацията от регистъра и вида на стоката. Когато “Пулс Мениджмънт” ЕООД удовлетвори рекламацията, издава акт за това, който се съставя в два екземпляра и предоставя задължително един екземпляр на Потребителя.
“Пулс Мениджмънт” ЕООД при основателна рекламация привежда стоката в съответствие с договора за продажба в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от Потребителя. Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
Прекратяване и разваляне на договора
“Пулс Мениджмънт” ЕООД има право по свое усмотрение, без да отправя предизвестие да прекрати едностранно договора, в случай че установи, че предоставяните услуги се използват в нарушение на настоящите общи условия, законодателството в Република България и/или общоприетите нравствени норми.
Освен в случаите, предвидени в настоящите Общи условия, договорът между страните се прекратява и при преустановяване на дейността на “Пулс Мениджмънт” ЕООД или прекратяване поддържането на Сайта му.
Извън посочените по-горе случаи всяка от страните може да развали настоящия договор с отправяне на едноседмично предизвестие до другата страна в случай на неизпълнение на задълженията по договора. Писмената форма на договора се счита спазена с изпращане на съобщение на електронна поща (e-mail), натискане на електронен бутон на страница със съдържание, което се попълва или избира от Потребителя или отбелязване в поле (чек бокс) в Сайта и др. подобни, доколкото изявлението е записано технически по начин, който дава възможност да бъде възпроизведено.
Клауза за недействителност
Страните декларират, че, в случай че някоя/и от клаузите по настоящите Общи условия се окаже/окажат недействителна/и, това няма да влече недействителност на целия договор или на други негови части. Недействителната клауза ще бъде заместена от повелителните норми на закона или установената практика.
Приложимо право
По всички неуредени от настоящите Общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.
Спорове
Потребителите могат да използват Европейската платформа за онлайн решаване на спорове (ОРС), достъпна на адрес http://ec.europa.eu/odr - единен портал за достъп, който позволява на потребителите и търговците в ЕС да уреждат възникналите споровете помежду си.
Алтернативното решаване на спорове /АРС/ между потребители и търговци представлява извънсъдебно помирително производство на доброволен принцип. Общите помирителни комисии съдействат за постигането на споразумение между потребители и търговци при спорове за договори за продажба на стоки и предоставяне на услуги.
Консолидирания списък на признатите органи за АРС на държавите - членки на Европейския съюз може да намерите на https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show
Споровете, които не могат дабъдат решени по друг начин, се отнасят за разрешаване от компетентния български съд.
Защита на личните данни
“Пулс Мениджмънт” ЕООД предприема мерки за защита на личните данни на Потребителите съгласно Закона за защита на личните данни и Общ регламент за защита на личните данни - Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR) и събира, съхранява и обработва лични данни на Ползвателите и Потребителите на основанията, за целите, в сроковете и при съобразяване на правата на лицата съгласно Политиката за защита на лични данни на “Пулс Мениджмънт” ЕООД.
От съображения за сигурност на личните данни на Потребителите, “Пулс Мениджмънт” ЕООД ще изпрати данните само на e-mail адрес, който е бил посочен от Ползвателите в момента на регистрацията.
“Пулс Мениджмънт” ЕООД има право да съхранява данни в крайното съобщително устройство на Потребителя, освен ако последният изрично изрази несъгласието си за това.
“Пулс Мениджмънт” ЕООД има право да изпраща по всяко време електронни съобщения към Потребителя или Потребителите, включително и бюлетин или предложения за покупка на стоки, при изрично дадено съгласие от Потребителя или Потребителите.
Потребителите се съгласяват, че “Пулс Мениджмънт” ЕООД има право да събира, съхранява и обработва данни за поведението на Потребителите при използването на електронния магазин на “Пулс Мениджмънт” ЕООД за целите на подобряване на предоставяните услуги, рекламни съобщения и др.
Във всеки момент, “Пулс Мениджмънт” ЕООД има право да изисква от Потребителя да се легитимира и да удостовери достоверността на всяко едно от обявените по време на регистрацията обстоятелства и лични данни.

III. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

Правата на интелектуална собственост върху всички материали и ресурси, разположени на онлайн магазин “Пулс Мениджмънт” ЕООД (включително наличните бази данни), са обект на закрила по Закона за авторското право и сродните права, принадлежат на “Пулс Мениджмънт” ЕООД или на съответно указаното лице, преотстъпило правото на ползване на “Пулс Мениджмънт” ЕООД и не могат да бъдат използвани в нарушение на действащото законодателство. При копиране или възпроизвеждане на информация вън от допустимото както и при всяко друго нарушение на правата на интелектуална собственост върху ресурсите на дружеството, “Пулс Мениджмънт” ЕООД има правото да претендира обезщетение и за претърпените преки и косвени вреди в пълен размер.
Освен в случаите, когато е изрично уговорено, Потребителят не може да възпроизвежда, променя, заличава, публикува, разпространява и разгласява по друг начин информационните ресурси, публикувани на уебсайта на “Пулс Мениджмънт” ЕООД.
“Пулс Мениджмънт” ЕООД се задължава да полага дължимата грижа да осигури възможност на Потребителя за нормален достъп до предоставяните услуги. “Пулс Мениджмънт” ЕООДси запазва правото да преустанови достъпа до предоставените услуги. “Пулс Мениджмънт” ЕООД има право, но не и задължение, по своя преценка да изтрива информационни ресурси и материали, публикувани в сайта си.

Настоящите Общи условия могат да бъдат изменяни и/или допълвани от ”, “Пулс Мениджмънт” ЕООД. Новите/изменени Общи условия влизат в сила от 1-о число на месеца, следващ публикуването им на уебстраницата https://pulseplus.bg/ . “Пулс Мениджмънт” ЕООД се задължава да публикува на уебстраницата си https://pulseplus.bg/ новите/изменени Условия до 15-о число на месеца, предхождащ влизането им в сила. Клиентите имат право да възразят срещу новите/изменени Условия до последно число на месеца, в който те са публикувани, като изпратят и-мейл до ................ В случай че не подадат възражение срещу тях в посочения срок, новите/изменени Условия се считат за одобрени от КЛИЕНТИТЕ НА ПЛАТФОРМАТА.

основни партньори
PulseCoolFit